Black & Gold

Hej! Igår lekte jag lite med mina naglar. Först målade jag dem svarta (inte riktigt min stil men det kan vara kul ibland!). Sedan provade jag lite olika kombinationer med guldnagellack, här kan ni se några av dem:

  
- Guldnagellack: H&M Gold
- Svart lack: Mavala Black (Nr 48)

Hjärtat gjorde jag genom att klippa ett hjärta i ett papper och använda som mall och sedan måla med nagellack över pappret. Det gick sådär, men övning ber färdighet och nästa gång kanske det blir lättare :P Nån som har ett bättre förslag på hur man kan göra mallar får ni gärna kommentera och berätta :)

Förretsten, egentligen ska man väl inte ha olika mönster på naglarna utan hålla sig till samma, men det var kul att testa, och jag är ju lite knäpp så jag tycker att jag kan få ha naglar som ser olika ut! Vilket mönster var snyggast?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! =)

2008-02-03 @ 22:08:55
URL: http://turmalin.blogg.se
Postat av: Anonym

tycker det där på långfingret var snyggast! :) jag tog bort mitt guld/silver/vitt och kör på mavalas nr 72. det heter Nice ;) haha

2008-02-04 @ 18:23:22
Postat av: Sophie

Vilket tålamod du måste ha?!!=)
Jag tyckte det på långfingret(tror jag det blir) var snyggast! Ha de gott!

2008-02-05 @ 23:26:55
URL: http://mimmiesophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0