Nyinköpt


Det är en nagelolja från Depend och på förpackningen står: "Intensiv vård av naglar som är torra, flisar sig, lätt spricker eller är mjuka. Berikad med mandelolja, myrraolja och E-vitamin. Återuppbygger och ger näring till nageln. Verkar fuktighetsgivande, stärkande och gör så att nageln växer snabbare." Det låter ju väldigt bra för mina naglar flisar sig lätt, särskilt pekfinger- och långfingernaglarna. Att naglarna dessutom ska bli att växa snabbare verkar ju jättebra!

Recension kommer efter en tids användande, men jag hoppas på denna produkt! Det kostade 69,50 kr på H&M.

Jag har märkt att det finns massvis med smarta nagellack, sådana som tar bort gula partier på naglarna, såna som gör naglarna hårdare, såna som ska hindra att nageln går sönder. Det är ju bra, men jag undrar hur bra dem egentligen är jämfört med de vanliga lacken. Jag vet inte och det blir alldelses för dyrt att testa alla. Därför frågar jag er:
 Har du någon favoritprodukt till naglarna som du tycker fungerar bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0