Marinblåa naglar

Min kompis sa att han ju kunde köpa nagellack och måla om bilen med när han såg mina marinblåmetallicnaglar. Det var en fin komplimang tycker jag, eftersom han är biltokig. Jag gillar nagellacker som ser ut som billmetallicacker, men det tror jag att jag redan har nämt här, eller det kanske inte var i denna blogg? I alla fall, vad jag menar med billacker är dehär snygga lackerna många fina bilar har. De är gnistrande på något vis. Såna nagellack (och billacker) gillar jag.

Marinblåa naglar är förövrigt väldigt snyggt tycker jag, coolt mot huden på något vis. Jag orkar inte ta bild på naglarna, men här är lacket jag använde. Det är från Kina och kostade 2 kr :P Prisvärt!



Marinblå naglar, konstigt eller kul?

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är en kille med ett enormt nagellacksintresse, har ca 20 st nagellack, främst rött o rosa. Jag har oftast diskret på naglar samt alltid färgat på Tånaglar, just nu vitt på naglar samt Mavala-London klarrött på Tånaglarna. Vilka färger gillar du bäst?

2008-01-17 @ 20:04:56
Postat av: Bara Naglar

Vet du vad Peter, jag tror jag ska göra ett inlägg om det nu!

2008-01-19 @ 11:34:48
URL: http://baranaglar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0