Silvertema 23/12

Igår satt jag och lekte med mina naglar. Det började med att jag målade mina naglar med Mavalas Silver (38). Det kändes dock lite tråkigt så jag gjorde en glitterrand med H&Ms silvergllitternagellack snett över nageln. Sedan ville jag göra något mer så på ena handen målade jag nageltopparna med H&Ms cerisea nagellack (Be Vibrant). Jag kände då att jag ville ha lite mer glitter på naglarna så jag öste på med glitternagellacket över allt det silvriga. Resultat:
  

På andra handen hade jag Mavalas silver som baslack. Sedan målade jag på med H&Ms silverglitternagellack. Sedan gjorde jag en marinblå rand tvärs över nageln. Det blev hett, men jag ville ju att de skulle matcha naglarna på andra handen så därför målade jag ceriset under det blåa.
Resultat:
 

Nagellacken jag använde mig av:
image2
2:a och 4:e är nagellack från Shanghai, 2 kr styck kostade dem :P Annars Mavala och H&M

Nu ska ni inte tro att jag brukar gå runt med olika målningar på händerna, men ibland när man är på provhumör kan det bli så! :P Ni får även ursäkta att jag målar utanför, jag är så himla darrhänt! Men det försvinner ju när man tvättat händerna några gånger så snälla ha överssende med det!


Kommentarer
Postat av: Leif

Läckra kombinationer!
Jag undrar vilken kombination du tar imorgon på Julafton, snälla blogga om det!

2007-12-23 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0