Dagens naglar

Idag, efter att ha slitit en del med att ta bort glittret från mina nageltoppar, målade jag först på ett lager av min nya nagelolja. Sedan hade jag på ett lager av Lóreal Ceramide Reset (nr. 100). Efter det målade jag på två lager av en jättehärlig färg som heter Golden Siesta (nr. 04), ett IsaDora-lack som jag köpte på ICA Maxi för 19 kr i höstas. Ingen dum affär! ;)

Jag vill också påpeka att utan att ens ha behövt använda min nagelolja har mina nageltoppar blivit bättre. Det måste bero på att jag haft Depend nr 056 på nageltopparna i en vecka. Det nagellacket hade jag många lager av och det gjorde topparna jätestarka, så de har inte kunnat skiva sig! Därför drog jag över Golden Siesta-lacket med det glitterrosa för att det var så starkt så att det kanske gör att naglarna håller ännu bättre. Det passar också rätt bra till Golden Siesta-lacket. Jag inbillar mig att glitterlacket är starkare än vanligt överlack, men jag vet inte om det är så.

Här är slutresultatet:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0