Favoritfärger

Jag är en sådan person som alltid vill ha färg på mig, och att måla naglarna är därför verkligen jag. Jag har i princip aldrig omålade naglar eller fransk manikyr på naglarna, utan jag har alltid färger. Som ni kanske har märkt så gillar jag alla möjliga färger, men jag ska dra några favoriter:

image36


Cerise
Det är underbart fint mot huden om det är rätt cerise nyans. Det cerisea nagellacket jag använder har metallickänsla vilket jag tycker är absolut finast. Visst är cerise mest en sommarfärg, fast ska jag vara ärlig har jag det just nu på tånaglarna! Färgen cerise gör mig extra glad helt enkelt.

Kopparmetallic / Brunmetallic
Detta är verkligen färgen som är finast mot huden. Färgen är både diskret och läcker på samma gång. En riktigt bra färg om man vill få de snyggaste naglarna som man trivs i helt enkelt.

Guld / Silver
Det är diskret, men alltid fint :)
 
Ja, som ni märker är det i princip bara metalliclacker som gäller för mig, för att de glänser, skimrar och passar underbart mot huden :)

Vilken är din favoritfärg på nagellack?

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillar rött och rosa.
=)

2008-01-19 @ 13:05:52
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Peter

Gillar rött o rosa bäst, längtar så till sommaren när man kan visa upp sina läckert målade tånaglar i flip flopsen. Gillar du också rött lack? Ha en trevlig kväll/Peter

2008-01-19 @ 16:23:04
Postat av: Bara Naglar

Peter: Rött lack är jättefint, men jag använder nästan aldrig det, det är lite som med fransk manikyr. Det är också jättefint, men jag använder nästan aldrig det heller. Jag vill väl ha lite annorlunda naglar i konstiga färger och mönster. Rött och fransk manikyr är för classy och stiligt för min stil, typ! Ha en trevlig kväll du med!

2008-01-19 @ 19:23:43
URL: http://baranaglar.blogg.se
Postat av: Peter

Vad har du för favvofärger till tånaglarna? Själv har jag nyligen inhandlat Mavala Tobago rostbrunmetallic som har målats på mina tånaglar i dag. (detta nagellack kan jag rekommendera varmt)

2008-01-19 @ 19:30:39
Postat av: Bara Naglar

Peter: Just nu är de cerisa, vilket jag verkligen gillar. Jag brukar vara rätt lat vad gäller att måla tånaglarna, men i somras gillade jag främst H&Ms korallfärgade (Flame hette det) jättemycket. Det kommer jag nog köra mycket med i sommar också :) I princip alla färger fungerar fint på tårna men jag gillar när det inte är allt för mörkt och matt på tårna.

Rostbrunmetallic låter jättefint, det ska jag spana in! Metallicfärger är underbart!

2008-01-19 @ 20:10:18
URL: http://baranaglar.blogg.se
Postat av: Peter

Tack för tipset. Jag har alltid mina tånaglar målade, färgbyte varje vecka!

2008-01-19 @ 20:22:27
Postat av: Bara Naglar

Peter: Det låter ju jättekul! Kan inte du skicka lite bilder på dina naglar till [email protected] ? Det skulle vara jättekul att få se :)

2008-01-20 @ 11:49:40
URL: http://baranaglar.blogg.se
Postat av: Bara Naglar

Om det är någon mer som vill skicka bilder som jag kan publicera på bloggen får ni självklart göra det :)

2008-01-20 @ 16:49:27
URL: http://baranaglar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0